frietkraam op locatie

We gaan weer feesten binnenkort. Collegas,vriende, familie of buren allen kunnen genieten terug van de vrijheid. Reserveer alvast je vlaamse frietkraam om te genieten frietkraam voor jou te huur. Want laten we eerlijk zijn een hamburger, snacks en van die echte vlaamse frieten of patat. Lekker je benen onder de tafel schuiven een zakje patat afhalen en genieten.

Welkom bij de Frietkar

Huur onze frietwagen voor feesten en partijen, privé of zakelijk, zoals communies, verjaardagen, straatfeesten, jubileum, open deurdagen e.d. Laat ons uw gasten verrassen met onze heerlijke frieten en snacks.

mobiele frituur aan huis of op uw bedrijf ? Pro-fr

Mobifrit heeft al jarenlang een uitstekende reputatie in Vlaanderen en zelfs in Zuid-Nederland. Nu hebben ik als zoon van, zelf onze wagen gekocht en gaan verder als Pro-frit . Dit familiebedrijf biedt haar klanten een persoonlijke en perfecte service a

Arrangementen | Losse frietwagen huren? | HWB Frie

Bekijk hier onze verschillende arrangementen bij het huren van een bemande frietwagen. Onze prijzen zijn gebaseerd op een openingstijd van 1½ uur waarbij mensen onbeperkt kunnen genieten van friet en verschillende snacks. Wilt u zelf ideeën inbrengen, een

Friettaxi - levering aan huis - Frituren De Vliege

frituren de vliegerfrituren de vliegercatering de vliegercatering de vlieger Wij verzorgen ook uw party of bedrijfsfeest met onze moderne en volledig ingerichte mobiele frituur! Prijsoffertes worden samen met u opgesteld naar uw wensen en budget!

Frietwagen verhuur, Frietkraam, Patatkraam huren,

Eeen frietwagen huren op locatie? FrietjePlus is hiervoor het adres. Al vanaf € 2,40 p.p. kunt u een frietkraam huren, door heel Nederland, Belgie en vooraan in Duitsland. Een patatkraam huren is een leuke manier om uw gasten van een voortreffelijke cate

Estafête: Ontdek onze culinaire foodtruck

We serveren vanuit onze rode Renault Estafette foodtruck de lekkerste, seizoensgebonden gerechten met een hedendaagse twist. Geserveerd in onze bolkommen, kunnen alle gerechten staand of zittend worden gegeten. Ze houden het midden tussen casual en chique

Foodtruck + BBQ - 010BBQ.nl

BBQ bus feest vanaf 25 personen Heeft u altijd al eens een groot barbecue feest willen houden? Maar dan net even anders?

Te Huur | Frietkraam | Hamburgerkraam| Eetkraam |

Een bezoek aan de markt is altijd gezellig. Zeker als u dat afrondt of onderbreekt voor een lekkere hap. Jokaburger uit Riemst serveert reeds drie jaar verse en smakelijke snacks. U vindt ons terug verspreid in heel Limburg en Luik. U leest het goed: wij

Sport-, lees-, & eetcafé Daverlo Assbroek-Brugge -

Organiseert u een evenement? Een voetbaltornooi? Misschien richt u wel een wijkfeest of een rommelmarkt in...? U kan bij ons terecht voor oa de huur van een mobiel frietkraam.

Foodtruck huren | Vanaf Huren.nl

Een restaurant op wielen? Huur een foodtruck! Foodtrucks, je ziet ze op festivals, beurzen, evenementen en braderieën.