Foodtruck aan huis

Mobiele frietkraam

mobiele frietkraam inzetten voor jouw feest en ook heerlijke Bicky en Burgers met salade. Dan is de Premium formule van frituuraanhuishuren.be jouw partner.

frietkraam aan huis

Mobiele frituur wie heeft ze nog niet gezien. Je kan hamburgeronwheels.be inhuren voor een leuk feest. Als Gastvrouw heb je geen omkijken en kan leuk mee feesten. Ideaal voor verjaardagsfeesten of communie feesten.

foodtruck gourmet burgers

Eeen feest binnenkort, geen gedoe met zelf koken en afwassen, dan is misschien een foodtruck bestellen wel een interessante optie.

frituur aan huis prijs

Je kent ze wel die ellker hamburgers op de mark of op een event. Zeer smakelijk en iedereen lust wel een hamburger. Ideaal gerecht dus voor op een feest. hamburgerkraam kan deze hamburgers serveren op je feest of event. Ook grote events kunnen wij meerdere hamburgerkramen inzetten. Dus op zoek naar een hamburgerkraam neem dan zeker eens een kijkje op onze site.

foodtruck

Een foodtruck aan huis dat is altijd een leuk feest. Op onze gids vind je tal van foodtrucks. Mobiele Bar, Mobiele frituren en street foodtrucks. Voor al de benodigdheden kan je onze gids terecht. Een pensioen of verjaardagsfeest, ook bruiloften zijn foodtrucks inzetbaar.

party-cars

Voor uw privé-, tuin-, verjaardag-, huwelijk- of communiefeestje beschikken wij over verschillende mobiele frituren.

Werner van Hoof | Fun & Food | Frietwagen huren

Sinds 1992 verzorgt Werner van Hoof Fun & Food evenementencatering en partycatering op een bijzondere wijze. Werner van Hoof neemt u op deze website mee op reis langs zijn excentrieke wagens en zeldzame oldtimers en de smaakvolle producten die daarbij ho

Jean Sur Mer. Original Seafood Catering. Infamous

JEAN SUR MER – PIONIER IN FOODTRUCK-LAND - TREKT MET ZIJN RETROBUSSEN DOOR BELGIË EN NEDERLAND MET AAN BOORD HET ALLERBESTE DAT DE NOORDZEE TE BIEDEN HEEFT. VAN DOOPFEEST, COMMUNIE- EN LENTEFEEST, HUWELIJKEN, JUBILEUM OVER BEDRIJFSFEEST TOT FOOD- EN MUZIE

Rijdende frietkraam - DELIKAAT - De Rips

FRIETKRAAM AAN HUIS DEURNE Lekker hoor, een frietkraam aan huis in Deurne. Tijdens een evenement is een frietkraam op locatie echt van toegevoegde waarde. Een frietkraam aan huis is in Deurne een stuk dichterbij gekomen met de komst van de nieuwe, mobi

Frituur aan huis, foodtruck, frituur voor feesten,

U hebt een bijzondere gebeurtenis te vieren en gaat er een mooi feest rond bouwen? Uw bedrijf organiseert een evenement, dat echt indruk moet achterlaten bij uw klanten en medewerkers? Er staat een opendeurdag op school gepland? Samen met vrienden zet u e

Kampshaantje

uw feestpartner uit de regio Zoals elk jaar hebben we weer enkele nieuwigheden !! voor komend seizoen is dit een Frozenspringkasteel en de Prinsessenburcht. Allebei toppers om het feest van uw kapoenen tot een echt superleuk feest om te toveren..

Trendconcepts Foodtruck

Verras al je gasten op een zeer originele manier en laat ze genieten van onze heerlijke gerechten in een super gezellige en aparte sfeer.

Foodtruck + BBQ - 010BBQ.nl

BBQ bus feest vanaf 25 personen Heeft u altijd al eens een groot barbecue feest willen houden? Maar dan net even anders?

FRIETWAGEN | Vanlierop Verhuurservice

Geeft u een feest? Hebt u dan graag een frituurwagen? Wilt u graag extra party accessoires bij uw feestje of voor bij de frietwagen?

Gratis Food Truck Festival in Lier - KAFÉ KASSEROL

Met Kafé Kasserol willen wij mensen van alle culturen samenbrengen. Tijdens uw culinaire wandeling geniet u van heerlijke gerechten, muzikale omkadering en optredens van tal van folkloristische groepen uit Lier. De Lierse Keersters en de Gezellen van ‘t G